tcats

Obsługa serwisowa infrastruktury IT

Zatroszczymy się, odkurzymy, naoliwimy. Z nami będzie działała efektywnie i niezawodnie.

Profesjonalna infrastruktura IT w nowoczesnych organizacjach

Każda organizacja, niezależnie od specyfiki branży i podstawowej działalności, koncentruje swoje funkcjonowanie wokół narzędzi cyfrowych. Te narzędzia, niezbędne w dynamicznym świecie biznesu, wymagają mniej lub bardziej rozbudowanej infrastruktury IT. Niezależnie od stopnia jej skomplikowania i wykorzystanych technologii, kluczowe dla każdej firmy jest jej efektywne i stabilne działanie. A to zapewnić może jedynie doświadczony zespół specjalistów IT, takich jak TCATS Group.

 

TCATS Group – szerokie doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą IT

W TCATS Group mamy bogate doświadczenie, zdobyte przez współpracę z firmami różnej wielkości, działającymi w różnych branżach i na różnych etapach rozwoju. Posiadamy wiedzę nie tylko o najnowszych rozwiązaniach technologicznych, ale także o tym, jak utrzymywać starsze systemy, aby nadal spełniały one wymagania biznesowe i były na bieżąco z ciągle ewoluującymi potrzebami przedsiębiorstw.

 

Wszechstronne usługi serwisowe IT

Obsługa serwisowa infrastruktury IT to jeden z najszerszych obszarów w naszym katalogu usług, obejmujący:

  • Utrzymanie i konserwację infrastruktury serwerowej: serwery fizyczne i wirtualne, zarówno na miejscu u klienta, jak i kolokowane w zdalnych centrach danych lub na platformach chmurowych.
  • Zarządzanie infrastrukturą sieciową: okablowanie strukturalne, urządzenia aktywne, sieci bezprzewodowe, i bezpieczny dostęp zdalny.
  • Wsparcie dla infrastruktury komputerowej: urządzenia stacjonarne, przenośne i sprzęt peryferyjny.

 

Zorganizowany system wsparcia w TCATS Group – struktura trójliniowa

  1. Pierwsza linia wsparcia: Zapewnia szybkie zgłoszenia problemów przez klientów, odpowiednią rejestrację i koordynację działań techników, wszystko w zgodzie z SLA.
  2. Druga linia wsparcia: Składa się z doświadczonych specjalistów, którzy zdalnie rozwiązują większość problemów, monitorują systemy kopii zapasowych i nadzorują systemy monitoringu, a także wspierają techników na miejscu.
  3. Trzecia linia wsparcia: Eksperci, którzy zajmują się najbardziej skomplikowanymi wyzwaniami, wymagającymi specjalistycznej wiedzy i najwyższych kompetencji.

Dodatkowo, dla zadań, których nie można rozwiązać zdalnie, dysponujemy technikami terenowymi. Dla szczególnie wymagających klientów możliwe jest także skorzystanie z całodniowych dyżurów naszych specjalistów w ich lokalizacjach.

 

Zobacz także